Retourneren en ruilen


Onthoud dat:
Lees instructies
Gratis ruilen of retourneren
Voer de code van 9 hoofdletters in van de bestelling die je wilt wijzigen of retourneren
Wat wil je doen?
Doe een gratis uitwisseling
Geef de reden van uw wijziging aan
Doe een gratis uitwisseling
Selecteer de item(s) die u wilt wijzigen
Doe een gratis uitwisseling
Zoek en selecteer hier de items die u wenst te ontvangen in plaats van de vorige.
Vergeet niet dat u maat en kleur moet selecteren in de onderstaande lijst
Doe een gratis uitwisseling
Druk op "Bevestigen" om de wijziging van deze items te accepteren
Voor deze anderen:
Wijziging succesvol geregistreerd
U ontvangt binnenkort een e-mail met alle details van uw wijziging
Retourneer gratis
Geef de reden van je retour aan
Retourneer gratis
Selecteer het artikel/de artikelen die u wilt retourneren
Retourneer gratis
Druk op "Bevestigen" om de retourzending van deze items te accepteren
Retour correct geregistreerd
Je ontvangt binnenkort een e-mail met alle details van je retourzending.
U kunt hier uw verzendlabel downloaden:
Etiket downloadenInstructies voor het maken van een wijziging
- Vraag via onderstaand formulier de wijziging van maat/model aan. Vul hiervoor je ordernummer in. Je kunt het vinden in de bevestigingsmail die we je hebben gestuurd op de dag dat je je bestelling hebt geplaatst en volg de onderstaande stappen.
- Zodra we de wijziging valideren, ontvangt u per e-mail een formulier dat u moet afdrukken.
- In de e-mail vertellen we je wanneer we de nieuwe schoenen bezorgen en de oude ophalen, allemaal gratis en tegelijkertijd.
- Wikkel de originele doos in met wat u geschikt acht. Er is geen identificatielabel nodig.
- Wacht op de aangegeven dag en lever de oude schoenen af bij de vervoerder en hij zal de nieuwe leveren, als er een prijsverschil in ons voordeel is, moet u deze contant afleveren bij de vervoerder, als het in uw voordeel is, zullen wij u terugbetalen het verschil wanneer uw bestelling aankomt. retourneren met dezelfde betaalmethode.
Belangrijk: Als u de wijzigingsdatum wilt kiezen of een andere betaalmethode wilt kiezen (in geval van prijsverschil), kunt u ons bellen of een e-mail sturen na het invullen van het formulier.
Als u de wijziging niet thuis wilt doorvoeren, kunt u na het invullen van het formulier ook contact met ons opnemen en vragen dat we dit via een postkantoor doen, zodat u alleen het product hoeft te nemen dat u wilt retourneren en de nieuwe.
Instructies voor het retourneren
- Vul in onderstaand formulier je ordernummer in. Je kunt het vinden in de bevestigingsmail die we je hebben gestuurd op de dag dat je je bestelling hebt geplaatst en volg de onderstaande stappen.
- Zodra we het retourverzoek hebben gevalideerd, sturen we je per e-mail een SEUR-label met de instructies. Dit proces duurt normaal gesproken niet meer dan 4 werkuren tijdens kantooruren (maandag-vrijdag van 9.00 uur tot 17.30 uur).
- Volg de instructies in de e-mail en selecteer of je je aankoop wilt retourneren bij een SEUR-punt of dat een SEUR-transporteur de retour bij je thuis ophaalt in het door jou gekozen tijdvak. Beide opties zijn gratis voor jou
- Wikkel de originele doos in met wat u geschikt acht. Er is geen identificatielabel nodig.
- Plak het SEUR-label aan de buitenkant en breng de retour naar het door jou geselecteerde retourpunt, of wacht tot SEUR de retour op de gewenste dag ophaalt. (Afhankelijk van uw keuze in punt 3).
- Wanneer we de zending hebben ontvangen, valideren we deze en betalen we u het bedrag op dezelfde betaalmethode, als u onder rembours heeft betaald, zal dit per bankoverschrijving zijn. Dit proces kan tot 15 kalenderdagen duren.
Voor vragen kunt u ons bellen op 963 369 737 binnen de uren M-V (9:00 tot 17:30) of stuur ons een e-mail naar [email protected]